tricampswe.blogg.se

Dagbok för scoutlägret Tri-Camp 2015 i England. Här kan du följa uppdateringar från de svenska scouternas resa 31 Juli - 10 Augusti.

Tillbaka från hajk!

Publicerad 2015-08-04 22:00:23 i Allmänt,

Nu är det äventyrarna Loke och Albin som bloggar om deras dag här på Tri-Camp.

Loke:
Helt okej dag, jobbigt att vakna, skönt att duscha och bra mat! Hajken var kul, vi sov på rådhuset i hartfield och det var skönt att få sova inne om man bortser från hur trångt det var.
Jag har hamnat med en bra patrull och det var roligt att få gå på hajk med dom och andra patruller.
Hittills har det varit ett bra läger!

Albin:
Det bästa med lägret hittills var när jag låg på fältet och tittade på stjärnorna. Jag tycker landskapet är otroligt likt Sverige, bara mer lövträd.
Jag har träffat nya vänner, bland annat några Engelsmän som jag spelat fotboll med.
På hajken fick vi glass vilket var ett kul påhitt, sem köpte jag även chicken Nuggets som jag stekte!
Duscharna på lägret är Goa, skönt med varmvatten som håller!



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-05 09:03:11

Äntligen! Tack!!

Postat av: Sven

Publicerad 2015-08-06 09:02:00

Toppen att se och höra av er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela